cheek.jpg

Cheek - Liekeissä

(Che-, Chee-, Cheek) Ha, mä oon liekeissä, pannaan menee
Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan
(tänään on bileet kaikki sileeks)

Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh)
(tänään on bileet kaikki sileeks)

Ei ois ehkä kannattanu teininä ruveta le-le-leikkimään tulella
ne sano et siin polttaa vaan omat näpit
Mut joka trackil kovat räpit
Ne teki musta pyromaanin, nyt painan reikä päässä ku psykopaatikko
Oon yöllä ylitöissä, ollu kylil öitä, polttanu klubeja ku kynttilöitä
ja oon valmis taas juhlimaan kallistan kuppia kallista kuplivaa
Meil on koossa hyvä jengi tänää, siis otetaan ensimmäiset ensihätään, jep

Ei oo välii mitä lysti kustantaa, se kyydis pysyy joka kyytiin uskaltaa
Jos tuntuu niin mukaan vaan, että kun on taas mukavaa

kertosäe:
Liekkeihin bensaa sataa, mä jätän mestat palamaan
(tänään on bileet kaikki sileeks)
Mä tulin juhlii tänään, mä meinaan juhlii tänään (jee'eeh)
(tänään on bileet kaikki sileeks)

Ne ihmettelee miks mä nauran aina, kato meillä päin ei itketä lauantaina
Mä nauran vaikka ei niin naurattaiskaan
Viime lauantaista on taas kauan aikaa
Tukka hyvin, ja näkyyks kello? Mä oon vieläki leija, ei pääty lento
Mä meinaan jatkaa, en oo feidaamassa ja meinaan kaataa ku oisin keilaamassa

Et nää mulla likaa Nikeis,
et kuule multa laimeita pick-up lainei
ja oon saanuki sian maineen,
kun mä puhun suoraa en dikkaa vaiheilust

Oon tulessa kun stunttimies,
boogie ei muutu moneen tuntiin vielä
Sä kurkit sieltä, raivaa kundit tieltä,
liiku tänne päin anna mun siis viedä
mitä sanot: tyttö, tehdääks tänää tää,
en tullu säätämää, mut sä oot jäätävä
Ja joutuu olee vähä lääpällään,
joka mimmi ei saa mua päätä kääntämää, damn

kertosäe

Kuka se on joka kesällä tulee, ja sytyttää suomen lavat perässään tuleen (Che-, Che-, Cheek)
laittaa mestat palaan taas ja bensaa sataa
(tä tä tänään on bileet, kaikki sileeks)

kertosäe (2x)